Gescreende hulpen

TuinKlushulp biedt uitsluitend gescreende hulpen aan. Op deze manier kunnen wij een betere match garanderen tussen de klant en de hulpen.

Uw hulp screenen wij op drie momenten:

1. Moment van inschrijving

Hulpen kunnen online bij ons solliciteren. In hun sollicitatieformulier vullen ze onder andere hun eerdere werkervaring, motivatie en eventuele referenties in. Op dat moment bepalen wij om iemand wel of niet toe te laten in onze database.

2. Integriteit interview

Via ons inlogsysteem kunnen de hulpen zich aanmelden op beschikbare adressen bij hen in de buurt. Hieruit maken wij een selectie en kijken wij, aan de hand van hun sollicitatie, wie het beste voldoet aan de wensen van de klant.

Die kandidaat nodigen wij vervolgens uit voor ons integriteit interview. Dit interview is samengesteld door de onafhankelijke partij DIIS (Digitaal Interactief Interview Systeem): een bedrijf dat gespecialiseerd is in het testen van personeel op hun integriteit. In dit interview komen vragen aan bod over het nakomen van afspraken, diefstal, drank, drugs etc. Alleen wanneer een kandidaat de test met een positief resultaat heeft behaald, zullen we hem of haar benaderen voor een aanvullend intakegesprek.

3. Aanvullend Intakegesprek

  • Motivatie & eerdere werkervaring
    Tijdens dit intakegesprek bespreken we de motivatie en eerdere werkervaring van de kandidaat. Daarnaast controleren wij de gegevens van de hulp en leggen wij onze werkwijze uit. Wanneer dit gesprek positief is en de hulp voldoet aan alle wensen van de klant, kan er een koppeling plaatsvinden. De klant ontvangt een bericht dat wij een geschikte kandidaat beschikbaar voor ze hebben. De klant kan dan zelf met hem of haar een datum plannen om de klus uit te voeren. Bij een grote klus of structurele opdracht kan het handig zijn om eerst een kennismakingsgesprek af te spreken.
  • Referentiecheck
    Wij voeren daarnaast bij iedere dienstverlener een referentiecheck uit. Alleen wanneer deze positief (en relevant is), kan de dienstverlener via TuinKlushulp aan de slag!

4. ID-verificatie (iDIN) hulpen

Alle betalingen bij TuinKlushulp lopen via onze betalingsprovider Online Betaalplatform. Om de veiligheid van de betalingstransacties te waarborgen én om identiteitsfraude tegen te gaan, verifiëren onze werkzame hulpen hun identiteit. Deze identificatie kan heel eenvoudig via iDIN worden voltooid óf er kan een ID-kopie worden opgestuurd. Door deze extra ID-verificatie hebben wij (en u als klant) veel zekerheid over de identiteit van onze hulpen. Zo verkleinen we de kans op eventuele valse identiteiten. iDIN voldoet aan alle eisen van de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG).

Beoordelingssysteem

Tevens hebben wij ook een beoordelingssysteem, waarbij klanten hun tuinhulp/klushulp kunnen beoordelen op de punten betrouwbaarheid, communicatie en kwaliteit. Klanten ontvangen een uitnodiging om hun hulp te beoordelen. Is een hulp niet goed beoordeeld, zullen we hem/haar ook zeker niet inzetten bij een ander adres. Mocht de hulp niet goed bevallen dan gaan wij op zoek naar een nieuwe tuinhulp/klushulp.

 

Beoordeling

Beoordeling door klanten: 8.9 / 10 - 131 beoordelingen