Procedure

Stappenplan voor het aanvragen van een tuinhulp / klushulp

Stap 1

Via het aanvraagformulier plaatst u eenvoudig een aanvraag voor een gescreende tuin- of klushulp. U kunt hier naast uw persoonlijke gegevens ook een beschrijving van de opdracht noteren.

Stap 2

Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen, krijgt u van ons inloggegevens voor het inlogsysteem toegestuurd per e-mail. Binnen 7 dagen hoort u per e-mail of wij een geschikte hulp hebben gevonden.

 

 

Stap 3

Wanneer wij een tuin- of klushulp voor u hebben gevonden, kunt u alle gegevens van de voorgestelde hulp inzien via het inlogsysteem. U spreekt dan zelf met de hulp af wanneer de klus wordt uitgevoerd. Bij een grote klus of structurele opdracht kan het handig zijn om eerst een kennismakingsgesprek af te spreken. 

Stap 4

U ondertekent samen met uw hulp een contract. In het inlogsysteem vindt u een voorbeeldcontract dat u samen kunt invullen. Om later eventuele misverstanden over afspraken te voorkomen, ontvangen beide partijen een exemplaar van het te ondertekenen contract.

Stap 5

Uw gekoppelde hulp zal iedere maand zelf zijn of haar uren invullen. Voordat u daarvan een factuur ontvangt, dient u eerst zelf de opgegeven uren goed te keuren. Indien de gewerkte uren akkoord zijn, ontvangt u een factuur per e-mail. U maakt het verschuldigde bedrag over naar TuinKlushulp. Wij zorgen er vervolgens voor dat de hulp zijn of haar salaris ontvangt. U verricht dus geen contante uitbetalingen aan de hulp. 

Het gratis inlogsysteem van TuinKlushulp heeft veel voordelen:
  • Voorbeeldcontract beschikbaar
  • Handige formulieren en tips
  • Contactgegevens van de hulp
  • Overzicht van alle facturen
  • Hulp ontvangt een jaaroverzicht voor de Belastingdienst

 

Beoordeling

Beoordeling door klanten: 8.9 / 10 - 177 beoordelingen