Vanaf 6 januari zijn wij Hlprs! Lees hier meer...

Inlogsysteem Tuin / Klushulp



Vacatures

Hoe kan ik bij vacatures zijn waar de klant woont?

In verband met de privacy, kun je niet direct het adres zien waar de klant woont. Je kunt wel zien wat de afstand hemelsbreed tussen jouw adres en het adres van de klant. Let wel op dat de daadwerkelijke afstand (over de autowegen of fietspaden) wel groter is. Mocht je twijfelen, kun je altijd even contact opnemen met TuinKlushulp en dan kunnen wij voor je kijken hoe lang je onderweg bent. Als je wordt voorgesteld aan een klant, kun je wel het adres zien.

Waar kan ik de beschikbare klussen zien?

Zodra je bent ingelogd via het inlogsysteem, kun je onder de knop 'vacatures' de beschikbare klussen bij jou in de buurt zien. Is de knop 'vacatures' niet zichtbaar, zijn er op dat moment helaas geen klussen bij jou in de buurt beschikbaar. Dagelijks komen er nieuwe klussen beschikbaar, dus houd het inlogsysteem in de gaten!

Stap 1: Vacatures

Vacatures 1

 

Stap 2: Beschikbare vacatures (Klik op aanmelden of afmelden)

Vacatures 2

Hoe kan ik op vacatures reageren?

Zodra je bent ingelogd via het inlogsysteem, kun je onder de knop 'vacatures' de beschikbare klussen bij jou in de buurt zien. Is de knop 'vacatures' niet zichtbaar, zijn er op dat moment helaas geen klussen bij jou in de buurt beschikbaar. Dagelijks komen er nieuwe klussen beschikbaar, dus houd het inlogsysteem in de gaten!

Stap 1: Vacatures

Vacatures 1

 

Stap 2: Beschikbare vacatures (Klik op aanmelden of afmelden)

Vacatures 2

Waarom zie ik geen klussen als ik ben ingelogd?

Als je de knop 'vacatures' niet ziet zodra je bent ingelogd, zijn er op dit moment geen klussen bij jou in de buurt beschikbaar. Als er een nieuwe klus beschikbaar komt, krijg je daar bericht van. Dagelijks komen er nieuwe klussen beschikbaar, dus houd het inlogsysteem in de gaten!

Ik heb mijn adres veranderd, maar ontvang nog steeds vacatures vanuit mijn oude woonplaats

Neem in dat geval even contact op met TuinKlushulp (info@tuinklushulp.nl) en wij zullen het voor je aanpassen.


Koppeling met klant

Waar kan ik de contactgegevens van de klant vinden?

Zodra je bent ingelogd, kun je onder 'mijn gegevens' de contactgegevens van de gekoppelde klant(en) vinden.

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn gegevens hulp

 

Stap 2: Contactgegevens van de gekoppelde klant(en)

Klant gegevens

 

Ik heb nog niks gehoord van mijn gekoppelde klant

In dat geval mag je zelf altijd even contact opnemen. Als je bent ingelogd, kun je onder 'mijn gegevens' de contactgegevens van de gekoppelde klant vinden.

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn gegevens hulp

 

Stap 2: Contactgegevens van de gekoppelde klant(en)

Klant gegevens

Ik wil stoppen met werken via TuinKlushulp, wat moet ik doen?

Als je werkzaam bent bij klanten via TuinKlushulp en je wilt stoppen met werken, dien je je klanten op de hoogte te brengen. Heb je geen klanten? Laat het dan altijd even weten bij TuinKlushulp (info@tuinklushulp.nl). Indien gewenst schrijven we je dan ook uit.


Uren invoeren en uitbetaling

Er staat geen openstaand bedrag meer achter de factuur, maar er staat nog niks op mijn rekening, hoe kan dit?

Dit bekent dat het bedrag naar jou is overgemaakt. Het kan zijn dat de uitbetaling nog onderweg is en het kan dan enkele dagen duren voordat het bij jou op de rekening staat.

Hoe kan ik mijn gewerkte uren + reiskosten invoeren?

Als je bent ingelogd, kun je bij ‘maandstaten’ jouw gewerkte uren toevoegen. Je selecteert dan de juiste periode en de juiste klant en je voegt dan per werkdag jouw gewerkte uren toe.

Reiskosten + extra kosten toevoegen

Je vult zelf jouw gereden kilometers en eventuele extra kosten in. Kijk hierbij goed dat je de juiste optie selecteert bij 'producten'. Bij de extra kosten vul je het bedrag in euro's in. Bij de kilometers vul je het aantal kilometers in (de vergoeding is 19 ct. per kilometer). Dit als opmerking toevoegen is dus niet voldoende!

LET OP: Vul nooit meer dan 52,63 km = €10,- in!

Aan het eind van de maand kun je de maand afsluiten door op ‘maand afsluiten’ te drukken. Doe dit voor iedere klant apart!

 

Stap 1: Klik op maanddstaten

Uren invullen 1

 

Stap 2: Selecteer de juiste klant. Let er ook op dat je de juiste maand selecteert.

Uren invullen 2

 

Stap 3: Klik op 'Toevoegen' om jouw gewerkte uren van die maand in te voeren.

Uren invullen 3

 

Stap 4: Vul de gewerkte dagen en tijden in. Klik daarna op 'Bevestig'. Vul van de gehele maand in welke dagen en tijden je hebt werkt.

 

Uren invullen 4

 

Stap 5: Mocht de klant reiskosten vergoeden en / of heb je extra kosten gemaakt voor bijvoorbeeld materialen dan kun je dit ook invullen.

Uren invullen 6

 

Stap 7: Zodra je alle uren hebt ingevuld van je klant druk je op maand afsluiten. Deze stappen herhaal je vervolgens ook met je andere klanten. Totdat je ze allemaal hebt gehad.

Uren invullen 7

 

Mijn klant heeft mijn ingevoerde uren afgekeurd

Zodra je op 'maand afsluiten' hebt geklikt, dient jouw klant deze ingevoerde uren goed te keuren alvorens TuinKlushulp een factuur kan toesturen. Zodra de klant de uren heeft afgekeurd, krijg je hier bericht van. Je kunt de uren dan aanpassen en opnieuw op 'maand afsluiten' klikken. Als je niet weet waarom de uren zijn afgekeurd, kun je het beste even contact opnemen met de betreffende klant.

Mijn ingevoerde uren zijn nog niet goedgekeurd

De klant heeft altijd een paar dagen de tijd om jouw ingevoerde uren goed te keuren. Indien ze dan nog niet zijn goedgekeurd, stuurt TuinKlushulp de klant een bericht dat de uren automatisch goedgekeurd zullen worden. Op die manier kunnen we altijd op tijd de factuur naar de klant sturen.

Ik heb mijn salaris niet ontvangen

Als je jouw salaris niet heeft ontvangen, dan kunnen daar meerdere redenen voor zijn:
- Je hebt je rekeningnummer nog niet ingevuld. Dit kun je controleren in het inlogsysteem bij 'mijn gegevens'.
- Je hebt je rekeningnummer nog niet geverifieerd.
- Jouw klant heeft de betaling nog niet voldaan aan de derdengeldenrekening. TuinKlushulp zit hier automatisch achteraan.


Mijn gegevens

Ik wil graag mijn gegevens aanpassen

Je kunt een aantal persoonsgegevens aanpassen via het inlogsysteem bij 'mijn gegevens'. Het mailadres kun je niet zelf aanpassen, als je mailadres is gewijzigd, dien je dat even bij TuinKlushulp aan te geven.

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn gegevens hulp

 

Stap 2: Klik op je eigen naam

Mijn gegevens 2 hulpz

Ik kan niet meer inloggen

Als eerste is het belangrijk dat je kiest voor "Aanmelden als: Hulp." Standaard staat er namelijk "Aanmelden als: Klant" en zolang dit geselecteerd staat, kan je niet inloggen als dienstverlener.

 

Aanmelden als hulp

 

Lukt het dan alsnog niet om in te loggen?

 

Je gebruikersnaam is altijd je mailadres. Je kunt je toegangscode altijd resetten door op 'toegangscode vergeten?' te klikken. Dan krijg je een mail toegestuurd, zodat je je toegangscode opnieuw kunt instellen.

Sta je zowel bij TuinKlushulp als bij Huiscleaning of UWassistent ingeschreven? Let er dan op dat je altijd op ‘uitloggen’ drukt, voordat je bij de andere organisatie kan inloggen. Je kunt ook het ‘incognito-venster’ gebruiken om zowel bij TuinKlushulp als bij UWassistent ingelogd te zijn.

Wachtwoord vergeten