Vanaf 6 januari zijn wij Hlprs! Lees hier meer...

Inlogsysteem Klanten



Mijn gegevens

Ik wil graag mijn gegevens aanpassen

U kunt een aantal persoonsgegevens aanpassen via het inlogsysteem bij 'mijn gegevens'. Het mailadres, maar ook aanpassingen in de zoekvraag kunt u zelf niet wijzigen. Dit kunt u even via de mail doorgeven aan TuinKlushulp (info@tuinklushulp.nl)

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn gegevens

 

Stap 2: Klik op uw eigen naam en verander uw gegevens

 Mijn gegevens 2

Ik kan niet meer inloggen

Uw gebruikersnaam is altijd uw mailadres. U kunt uw toegangscode altijd resetten door op 'toegangscode vergeten?' te klikken. Dan krijgt u een mail toegestuurd, zodat u uw toegangscode opnieuw kunt instellen.

Wachtwoord vergeten


Informatie, gewerkte uren, beoordeling tuin-klushulp

Waar kan ik mijn klus annuleren?

U kunt uw klus te allen tijde annuleren. Dit kunt u aan ons laten weten door een e-mail te sturen, of door de status met de dienstverlener te wijzigen in het inlogsysteem naar ‘geannuleerd’. Indien u al een afspraak heeft gemaakt met de dienstverlener om de klus uit te voeren, dient de annulering als eerste bij de dienstverlener te worden aangegeven. Indien dit minder dan 24 uur vóór aanvang van de klus is, wordt het minimale boekingsbedrag (1 uur) a €22,95 in rekening gebracht.

Waar vind ik de gegevens van mijn gekoppelde dienstverlener?

Als u bent ingelogd, kunt u onder 'mijn gegevens' de contactgegevens van uw gekoppelde dienstverlener vinden. Wanneer wij een tuin-klushulp hebben gevonden, sturen wij u ook altijd een email met zijn/haar contactgegevens.

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn gegevens

 

Stap 2: Klik op de naam van de hulp

Gegevens hulp

Waar kan ik de status aanpassen van de dienstverlener?

Als u bent ingelogd, kunt u onder 'mijn gegevens' achter de gekoppelde dienstverlener de status aanpassen naar 'Dienstverlener komt werken', 'Dienstverlener valt af' of 'Dienstverlener stopt'.

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn gegevens

 

Stap 2: Selecteer de hulp waarvan u de status wilt aanpassen

Gegevens hulp

 

Stap 3: Klik op wijzig status

Status wijzigen 1

 

Stap 4: Kies de juiste status
Status wijzigen 2

Waar kan ik de gewerkte uren van mijn dienstverlener goedkeuren?

Wanneer de klus is afgerond, voert uw tuin-klushulp zijn/haar gewerkte uren in. U ontvangt van ons een bericht om deze uren goed te keuren. Als u bent ingelogd op www.tuinklushulp.nl, kunt u onder 'maandstaten' de uren goedkeuren (of afkeuren). Daarna krijgt u pas een factuur toegezonden.

Stap 1: Klik op maandstaten

Uren goedkeuren 1

 

Stap 2: U kiest nu de hulp waarvan u de uren wilt goed of afkeuren.

Uren goedkeuren 2

 

Stap 3: U kunt nu de uren goed of afkeuren.

Uren goedkeuren 3