Inlogsysteem Klanten



Mijn gegevens

Ik wil graag mijn gegevens aanpassen

U kunt een aantal persoonsgegevens aanpassen via het inlogsysteem bij 'mijn gegevens'. Het mailadres, maar ook aanpassingen in de zoekvraag kunt u zelf niet wijzigen. Dit kunt u even via de mail doorgeven aan TuinKlushulp (info@tuinklushulp.nl)

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn Gegevens TuinKlushulp

 

Stap 2: Gegevens aanpassen

Mijn Gegevens aanpassen TuinKlushulp

Ik kan niet meer inloggen

Uw gebruikersnaam is altijd uw mailadres. U kunt uw toegangscode altijd resetten door op 'toegangscode vergeten?' te klikken. Dan krijgt u een mail toegestuurd, zodat u uw toegangscode opnieuw kunt instellen.

Ik kan niet inloggen TuinKlushulp


Informatie, gewerkte uren, beoordeling tuin-klushulp

Waar kan ik mijn klus annuleren?

U kunt uw klus te allen tijde annuleren. Dit kunt u aan ons laten weten door een e-mail te sturen, of door de status met de dienstverlener te wijzigen in het inlogsysteem naar ‘geannuleerd’. Indien u al een afspraak heeft gemaakt met de dienstverlener om de klus uit te voeren, dient de annulering als eerste bij de dienstverlener te worden aangegeven. Indien dit minder dan 24 uur vóór aanvang van de klus is, wordt het minimale boekingsbedrag (1 uur) a €22,95 in rekening gebracht.

Waar vind ik de gegevens van mijn gekoppelde dienstverlener?

Als u bent ingelogd, kunt u onder 'mijn gegevens' de contactgegevens van uw gekoppelde dienstverlener vinden. Wanneer wij een tuin-klushulp hebben gevonden, sturen wij u ook altijd een email met zijn/haar contactgegevens.

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn Gegevens

 

Stap 2: Gegevens gekoppelde hulp

Mijn gekoppelde hulp

Hoe kan ik mijn dienstverlener beoordelen?

Na afloop van uw klus, ontvangt u van ons een bericht om de kwaliteit van uw dienstverlener te beoordelen. Als u dan bent ingelogd op www.tuinklushulp.nl, kunt u onder 'beoordelingen' uw tuin-klushulp beoordelen. Een beoordeling is zo gebeurd: het duurt slechts 2 minuten!

Dienstverlener beoordelen | TuinKlushulp

Waar kan ik de status aanpassen van de dienstverlener?

Als u bent ingelogd, kunt u onder 'mijn gegevens' achter de gekoppelde dienstverlener de status aanpassen naar 'Dienstverlener komt werken', 'Dienstverlener valt af' of 'Dienstverlener stopt'.

Stap 1: Mijn gegevens

Mijn Gegevens | TuinKlushulp

 

Stap 2: Status aanpassen

Mijn Gegevens stap 2 | TuinKlushulp

 

Stap 3: Status selecteren

Mijn Gegevens stap 3 | TuinKlushulp

Waar kan ik de gewerkte uren van mijn dienstverlener goedkeuren?

Wanneer de klus is afgerond, voert uw tuin-klushulp zijn/haar gewerkte uren in. U ontvangt van ons een bericht om deze uren goed te keuren. Als u bent ingelogd op www.tuinklushulp.nl, kunt u onder 'te accorderen maandstaten' de uren goedkeuren (of afkeuren). Daarna krijgt u pas een factuur toegezonden.

Stap 1: Accorderen maandstaten

Uren goedkeuren TuinKlushulp

 

Stap 2: U kunt nu de uren goed of afkeuren

Uren goedkeuren stap 2 TuinKlushulp